COVID-19 maatregelen

Om de verspreiding van COVID-19 te vertragen, is het AfricaMuseum gesloten vanaf donderdag 29.10.2020.
Zorg goed voor jezelf en voor je naasten. Hopelijk tot binnenkort.

 

Wat moet ik doen als ik een activiteit had gereserveerd tijdens de periode van de sluiting van het AfricaMuseum door de COVID-19 maatregelen?

Indien u een activiteit aan het AfricaMuseum had gepland tijdens deze periode bent u normaal gezien gecontacteerd door onze reservatiedienst.
Indien u nog niets hebt ontvangen, onze excuses daarvoor. U kan ons contacteren via volgend email adres reservations@africamuseum.be.

 

Betreft uw geserveerde rondleiding:

Wij raden u aan uw bezoek aan het AfricaMuseum te verplaatsen naar een latere datum. Dat kan heel gemakkelijk door een mailtje te sturen met de nieuwe datum naar onze reservatiedienst (reservations@africamuseum.be) vóór 25/12/2020.

Tijdens deze sluitingsperiode kan u nog steeds een online-rondleiding boeken.

 

Kan ik mijn reeds aangekocht ticket voor de periode van de tijdelijk sluiting van het AfricaMuseum op een later moment gebruiken?

Alle aangekochte tickets die geldig zijn tijdens deze periode mogen op een later moment gebruikt worden vóór 01/03/2021.
Op vertoon van het aangekochte ticket aan het onthaal krijgt u van onze collega’s een nieuw ticket.

 

Welke compensatie wordt er voorzien voor bezoekers met een abonnement?

Alle abonnementen worden verlengd door de duur van de periode van de tijdelijke sluiting van het AfricaMuseum.
Let op: een abonnement kan alleen verlengd worden aan het onthaal van het AfricaMuseum en niet via email.