Tijdelijke sluiting van het AfricaMuseum

Om de verspreiding van COVID-19 te vertragen, is het AfricaMuseum tijdelijk gesloten. Dit geldt vanaf zaterdag 14 maart tot en met maandag 18 mei 2020.

 

  • Wat moet ik doen als ik een activiteit of rondleiding had gereserveerd tijdens de periode van de sluiting van het AfricaMuseum door de COVID-19 maatregelen?

    Indien u een activiteit in het AfricaMuseum had gepland tijdens deze periode bent u normaal gezien gecontacteerd door onze reservatiedienst.
    Onze excuses indien u toch nog niets zou hebben ontvangen. U kan ons dan best contacteren via mail op reservations@africamuseum.be.
    Voor een gereserveerde rondleiding bestaan er twee mogelijkheden:
    • Wij raden u aan uw bezoek aan het AfricaMuseum te verplaatsen naar een latere datum. Mail ons vóór 29/05/2020 de nieuwe gewenste datum.
    • U kan uw activiteit annuleren en een terugbetaling vragen. 

 

  • Kan ik mijn reeds aangekocht ticket voor de periode van de tijdelijke sluiting van het AfricaMuseum op een later moment gebruiken?

    Alle aangekochte tickets die geldig zijn tijdens deze periode mogen op een later moment gebruikt worden, en dit vóór 1/09/2020.
    Op vertoon van het aangekochte ticket aan het onthaal krijgt u een nieuw ticket.

 

  • Welke compensatie wordt er voorzien voor abonnementshouders?

    Alle abonnementen worden verlengd door de duur van de periode van de tijdelijke sluiting van het AfricaMuseum.
    Let op: een abonnement kan alleen verlengd worden aan het onthaal van het AfricaMuseum en niet via email.