Feedback
Je bezoek aan het museum zo aangenaam en interessant mogelijk maken, dat is onze missie. We willen ook een vertrouwenspartner zijn voor de organisatie van jouw evenementen. We streven er bovendien naar om informatie en betrouwbare kennis te delen, zonder daarbij personen te kwetsen.
Zijn we volgens jou niet in dat engagement geslaagd? Meld het ons gerust, zodat we de nodige verbeteringen kunnen doorvoeren. Alle opmerkingen, suggesties of klachten kan je via het feedbackformulier melden. Je ontvangt binnen de 15 dagen een persoonlijk antwoord.
Nog niet tevreden?
Indien de eerstelijnsklachtenbehandeling je geen voldoening schenkt, kan je een tweedelijnsklacht indienen bij de federale ombudsman. Dit kan online via www.federaalombudsman.be/nl, per e-mail op contact@federaalombudsman.be of per brief op het adres Leuvenseweg 48 bus 6, 1000 Brussel. Voor meer informatie kan je terecht op het gratis nummer 0800 99 962.
Klachtenprocedure interne bewaking
Klachtenprocedure volgens KB van 25 april 2021 minimumvereisten bewakingsondernemingen, interne bewakingsdiensten en veiligheidsdiensten via volgend formulier.